• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Klarna Inkasso

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 786
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Skönt att höra! Fick brev idag, ska ringa dom imorgon. Skulden är på 24000:-. Hoppas det finns chans till en längre avbetalningsplan.
Tror inte det är några problem , tror du kan logga in på deras sida med . Står inloggning på ditt papper som du fick :) där kan du ansöka ... annars ring på måndag , skulle tro 1500-2000
Per månad
 

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Någon som sökt via mina sidor på alektum och fått bra avbetalningsplan beviljat? Eller är det bättre att ringa?
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 786
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Någon som sökt via mina sidor på alektum och fått bra avbetalningsplan beviljat? Eller är det bättre att ringa?
Kollade på mitt alektrum nu , kan logga in med mobilt bank id nu :) logga in och kolla där tycker jag :)
 

Lollo123

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
3 Juni 2020
Meddelanden
496
Mottagna reaktioner
179
Poäng
367
Oj det var inte mycket. Var det svårt att få igenom det? Minskar skulden nåt?

Inte alls. De bad mig välja mellan 500kr eller 1000kr. Skulden minskar inte så mycket men jag sa att jag kommer återbetala hela beloppet i slutet av året när jag ansöker om samlingslån och att det viktigaste för mig var att få så liten månadssumma som möjligt för att hålla mig flytande.
 

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Usch jag ringde alektrum idag eftersom det inte gick att göra avbetalningsplan på mina sidor. Han sa att det bara gick att betala av på 6 mån så summan blir 4500/mån. Går det att förhandla ner om par månader tror ni? Klarar inte hela hösten med den kostnaden:/
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp